Haluaisin löytää Oiva Arvolan "Lapsenpäästäjän saagan", Missähän kirjassa

Kysytty

Haluaisin löytää Oiva Arvolan "Lapsenpäästäjän saagan", Missähän kirjassa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapsenpäästäjän saaga -nimellä ei löytynyt, mutta kyse lienee Paarmuskan eli pirttiämmin saagasta. Saaga kertoo kätilöstä ja mm. hänen muutaman maailmaan auttamastaan lapsen kohtalosta. Saaga löytyy Oiva Arvolan teoksesta Neljän tuulen saagat (Kirjayhtymä 1985, ISBN 951-26-2761-2).