Haluaisin löytää nuoruudessani lukemani heppakirjasarjan

Kysytty

Hei, haluaisin löytää nuoruudessani lukemani heppakirjasarjan. Sarjan alussa helsinkiläinen kilparatsastaja muuttaa perheineen tätinsä hevostilalle, siellä hän tutustuu muihin ratsastajiin, käy kilpailuissa yms. Paljon muuta siitä en muistakaan!

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Maria Kupiaksen (oik. Annina Holmberg) Operaatio-hevoskirjasarjan ensimmäinen osa, Operaatio Aquamarina (WSOY 2001). Lisätietoa Kirjasammossa: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au959b31bd-3846-4a79-8348-a….