Haluaisin löytää kirjan jossa kerrotaan murrosikää lähestyvälle tytölle muutoksista jotka hänellä on edessä. Hän on vasta 9-vuotias joten ihan perusasiat…

Kysytty

Hei, haluaisin löytää kirjan jossa kerrotaan murrosikää lähestyvälle tytölle muutoksista jotka hänellä on edessä. Hän on vasta 9-vuotias joten ihan perusasiat riittävät. En ole löytänyt kirjakaupoista oikein mitään, kaikki on kirjoitettu vähän isommille. nimim. vara-mummo-

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Silmäilin tällä hetkellä kirjastossa paikalla olevia murrosiästä kertovia kirjoa, ja näyttää tosiaan siltä, että ne on tarkoitettu hieman isommille.

9-vuotiaalle voisi sopia kirja ”Mitä kummaa minussa tapahtuu?” (Sanoma Magazines Finland, 2007). Kirja on suunnattu niin tytöille kuin pojillekin.

Kirjan saatavuustiedot HelMet-verkkokirjastossa:
https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1815234?lang=fin