Otsikko
Haluaisin löytää kirjan, joka on tosikertomus kaverista joka lähti yksin purjehtimaan Kanarian saarilta yli Atlantin. Hänen purjeveneensä hajosi melko pian ja…

Kysytty

Haluaisin löytää kirjan, joka on tosikertomus kaverista joka lähti yksin purjehtimaan Kanarian saarilta yli Atlantin. Hänen purjeveneensä hajosi melko pian ja hän joutui matkaamaan pelastuslautalla merivirran mukana Karibian saarille. Kirjan nimi oli muistaakseni 72 (?73,74...) päivää. En löytänyt Helmetin hausta kyseistä kirjaa. Voitteko auttaa? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on varmastikin Steven Callahan: Meno-paluu helvettiin. 76 päivää meren armoilla. Otava, 1987.
Helmet-verkkokirjastosta www.helmet.fi löydät kirjan saatavuustiedot.