Haluaisin löytää kielitieteellisestä julkaisusta artikkeleita, jotka käsittelisivät integraatiota eri oppiaineiden välillä. Mistä voisin hakea tällaista tietoa…

Kysytty

Haluaisin löytää kielitieteellisestä julkaisusta artikkeleita, jotka käsittelisivät integraatiota eri oppiaineiden välillä. Mistä voisin hakea tällaista tietoa. Yritin löytää Arto-tietokannasta, mutta en saanut esille julkaisuja, jotka olisivat täyttäneet kriteetit.
Voisin toki hakea jostakin kielitieteellisestä lehdestäkin. Tiedän vain Kielikellon. Onko joitakin muita suomalaisia kielitieteen lehtiä olemassa?
Yst.terv.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artosta löytyy hakusanoilla integroitu opetus ja katkaistulla hakusanalla kielit? varsin paljon artikkeleita. Olisivatko nämä sinulle sopivia. Joukossa on artikkeleita ainakin Virittäjästä:

https://arto.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg1=integroitu+opetus&arg…