Haluaisin löytää Ford Model A:n (vm. 1930) korjausoppaan tai sellaisen kirjan, missä kyseisestä autosta olisi räjähdyskuva (eli auto olisi purettu pala…

Kysytty

Haluaisin löytää Ford Model A:n (vm. 1930) korjausoppaan tai sellaisen kirjan, missä kyseisestä autosta olisi räjähdyskuva (eli auto olisi purettu pala palalta osiin). Kirjan kielellä ei ole niin väliä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ford Model A -kirjoja ei valitettavasti löytynyt kirjastojen kokoelmista, mutta Alfamerin luettelossa www.alfamer.fi on useita teoksia Model A:sta, esim. James Schild : Ford Model A Original, josta mainitaan että se on hyvin kuvitettu entisöintiopas. Kirjan sisällöstä ja sopivan kirjan valinnasta kannattaa kysyä Alfameriltä puh 09-7742810.