Haluaisin löytää erään laulun, jonka löysin jo kerran, mutta olen taas unohtanut sen nimen. Kuulin sen jo muutama vuosi sitten jossakin Emmerdalen joulun ajan…

Kysytty

Haluaisin löytää erään laulun, jonka löysin jo kerran, mutta olen taas unohtanut sen nimen. Kuulin sen jo muutama vuosi sitten jossakin Emmerdalen joulun ajan jaksossa, ja siinä oli sellainen hilpeä sävel, mutta ainoat sanat, mistä silloin sain selvää, olivat "Christmas time". Muistaakseni se ei kuitenkaan ollut mikään kamalan vanha kappale, kuten ensin ajattelin sen olevan. En ole aivan varma kappaleen julkaisuvuodesta, mutta jotenkin muistelen, että se olisi ollut 1980-luvun lopulta, mutta tämä ei ole varma tieto. Olisi kiva muistaa tuo unohtumaan päässyt kappale ja kiitos jo etukäteen, jos noista vihjeistä on mitään apua. Aika paljonhan sellaisia joululauluja on, joista löytyy juuri sanat "Christmas time".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti saaneet selville, mistä laulusta on kyse. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei,
voisiko olla Paul McCartneyn Simply Having A Wonderful Christmas Time :)

Christmas Time (Don't Let The Bells End) / The Darkness

tämä ainakin on myös esitetty Emmerdalessa :)

Löydetty. Se oli The Poguesin Fairytale Of New York.

Kuuntelin pari vuotta sitten erästä laulua jossa laulettiin nokikolari pojasta joka oli alasti katolla en muiatamuuta ja olisi aivan ihanaa löytääs se laulu voiko joku auttaa