Haluaisin laulun sanat: Esittäjä: Loituma, laulu: Ievan polkka.

Kysytty

Haluaisin laulun sanat: Esittäjä: Loituma, laulu: Ievan polkka.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Ievan polkan" sanat löytyvät tämän verkkosivun alaosasta: http://fromsirius.tripod.com/id5.html . Tämän lisäksi kappale löytyy kokonaisuudessaan (kuusi säkeistöä) seuraavista kokoelmista nimellä "Ievan polokka":
Suuri toivelaulukirja. 16 (Warner/Chappell Music Finland, Suuri Suomalainen Kirjakerho, 2001)
Kuplettimestarit ja mestarikupletit (Musiikki Fazer, 1985).