Haluaisin lainata kirjan, joka kertoo naisista ja naisten asemasta Afganistanissa. Nimi kuulemma on jotain Nousevan auringon ...? En tiedä kirjoittajaa enkä…

Kysytty

Haluaisin lainata kirjan, joka kertoo naisista ja naisten asemasta Afganistanissa. Nimi kuulemma on jotain Nousevan auringon ...? En tiedä kirjoittajaa enkä teoksen nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romaani "Tuhat loistavaa aurinkoa" kertoo naisista Afganistanissa. Tekijä on Khaled Hosseini. Kirjaa saa HelMet-kirjastoista.