Haluaisin lainata katri kuuselan ja sari meurmanin kirjan bella vista kakkososa kuusankosken kirjastosta. Olen sen jäsen, mutta minulla ei nyt tässä ole…

Kysytty

Hei, haluaisin lainata katri kuuselan ja sari meurmanin kirjan bella vista kakkososa kuusankosken kirjastosta. Olen sen jäsen, mutta minulla ei nyt tässä ole kirjastokorttiani eikä sen numeroa, koska olen itävallassa ja palaan vasta seitsemäs lokakuuta suomeen. Onko mahdollista tilata kirja näin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varasin kielikurssin teille Kuusankosken kirjastoon.