Haluaisin lainata alkuperäisen Jesus Christ Superstar - levyn cd-levynä, en ole aivan varma mikä näistä on se oikea alkuperäinen ... voisitteko auttaa ?…

Kysytty

Haluaisin lainata alkuperäisen Jesus Christ Superstar - levyn cd-levynä, en ole aivan varma mikä näistä on se oikea alkuperäinen ... voisitteko auttaa ? Tilasin jo kerran tämän levyn ( tuplaCD:nä ) mutta se ei ollut se alkuperäinen vaan joku samanniminen filmiversiomusikaali,

Jesus Christ superstar 6 2 JESUS CHRIST SUPERSTAR 2LP + TL / ANDREW LLOYD WEBBER 1970 1 3 Jesus Christ superstar : A rock opera / Music by Andrew Lloyd Webber ; Lyrics: Tim Rice p1970 1 4 JESUS CHRIST SUPERSTAR -LEEDS / ANDREW LLOYD WEBBER 1970 1 5 JESUS CHRIST SUPERSTAR : ORIGINAL LONDON CAST / ANDREW LLOYD WEBBER 1972 1 6 JESUS CHRIST SUPERSTAR.OTTEITA-MCA / ANDREW LLOYD WEBBER 1970 1 7 Jesus Christ superstar : sing-along / Andrew Lloyd-Webber c2006 1 8 Jesus Christ Superstar; sov., kitara / Lloyd Webber c1988 1 9 Jesus Christ Superstar : the original motion picture sound track album 2 10 Jesus Christ Superstar : The Original Motion Picture Soundtrack / Andrew Lloyd Webber ; Tim Rice p1994 1 11 Jesus Christ superstars / Laibach

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Andrew Lloyd Webberin ja Tim Ricen rock-ooppera Jesus Christ Superstar ilmestyi alunperin studioversiona levyllä 1970 ennen näyttämötuotantoa Broadwaylla 1971 ja Lontoon West Endissä 1972. Alkuperäisellä albumilla Jeesuksen osan lauloi Deep Purplen solisti Ian Gillan, Juudaksen Murray Head ja Maria Magdalenan Yvonne Elliman. Kyseinen tuplacd löytyy HelMet -kirjastojen kokoelmatietokannasta nimellä :
Webber, Andrew Lloyd : Jesus Christ superstar : A rock opera / Music by Andrew Lloyd Webber ; Lyrics: Tim Rice. London : MCA Records , p1970.
Lontoon alkuperäinen näyttämöesitys on taltioitu levylle Webber, Andrew Lloyd : Jesus Christ superstar : Original London cast. 1972.
Levyjen sijainti- ja saatavuustiedot löytyvät HelMet-tietokannasta http://www.helmet.fi
Lisää tietoa Jesus Christ Superstar -musikaalista sivuilla http://en.wikipedia.org/wiki/Jesus_Christ_Superstar
http://www.jcs.pair.com/