Haluaisin lähettää uuden kirjailijaesittelyn itsestäni Kirjasampoon. Mihin osoitteeseen voisi lähettää?

Kysytty

Haluaisin lähettää uuden kirjailijaesittelyn itsestäni Kirjasampoon. Esittelyni on vuodelta 2006. Mihin osoitteeseen voisi lähettää?

Vastaus

Vastattu

Löysin Kirjasammon sivuilta seuraavat ohjeet:

Tietojen täydentäminen

Kirjasammon tiedot täydentyvät jatkuvasti. Uudet teostiedot tulevat Kirjasampoon Kirjastopalvelun kautta. Täydennyksiä teostietoihin voi lähettää lomakkeen kautta ja lisätietoa sen käyttöön katsoa ohjeestamme. Jos jokin tieto puuttuu tai on virheellistä, palautetta voi myös lähettää palautelomakkeen kautta tai sähköpostitse kirjasampo(at)kirjastot.fi

Kirjasammon kotimaiset kirjailijatiedot koostuvat pääosin Suomen maakuntakirjastojen tekemien kirjailijasivustojen tiedoista. Kirjailijatietoja voi täydentää kyselylomakkeemme kautta.

Sivuston toimitettuun sisältöön liittyviin kysymyksiin vastaa palvelun verkkotoimittaja Tuomas Aitonurmi, sähköposti tuomas.aitonurmi(at)kirjastot.fi, puh. 040-5471431. Hänelle voi lähettää myös juttuvinkkejä ja kysymyksiä palvelun toiminnasta ja ylläpidosta.

Linkit eivät varmaan toimi tuossa tekstissä. Tässä varmuuden vuoksi linkki ohjesivulle: https://www.kirjasampo.fi/fi/info

Mukavaa, kun haluat täydentää tietojasi. Monet koululaiset käyttävät kirjasammon sivuja esitelmissään ja niissä ajankohtainen tieto on tarpeen.