Haluaisin kysyä onko mahdollista löytää vuoden 1998, kevään ylioppilaskirjoitusten filosofian kysymyksiä ja vastauksia? Jonkinlaisena kirjana, tai…

Kysytty

Haluaisin kysyä onko mahdollista löytää vuoden 1998, kevään ylioppilaskirjoitusten filosofian kysymyksiä ja vastauksia?
Jonkinlaisena kirjana, tai vaihtoehtoisesti internet-osoite käy myös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa vaikkapa Filosofian ja elämänkatsomustiedon opettajat Feto ry:n sivulta http://www.feto.fi/ff_yo_kys_aika.htm.Sieltä löytyvät kaikki filosofian kysymykset eri vuosilta aikajärjestyksessä uusimmasta vanhimpaan.

Samoin kirjastomme PIKI-verkkotietokannasta voit hakusanalla
ylioppilastehtävät hakea kokoelmiimme kuuluvat teokset, joista löytyvät eri aineiden ylioppilastehtäviä eri vuosilta.