Haluaisin kuulla Axel Kothenin laulun "Ristiretkeilijä"

Kysytty

Haluaisin kuulla Axel Kothenin laulun "Ristiretkeilijä". Kuinka se onnistuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy CD-levyiltä Papit urkuparvella sekä Matti Tuloiselan Poijat ne kulkee. Nämä levyt löytyvät useista Suomen kirjastoista. Mikäli ne eivät kuulu oman kirjastoverkkosi kokoelmiin, ne voi tilata kaukolainaan muualta Suomesta.