Haluaisin kirjastokortin mutta en pääse itse henkilökohtaisesti tuomaan tulostamaani ja täyttämääni hakemusta. Onnistuuko että joku tuo minun henkilötodistus…

Kysytty

Haluaisin kirjastokortin mutta en pääse itse henkilökohtaisesti tuomaan tulostamaani ja täyttämääni hakemusta. Onnistuuko että joku tuo minun henkilötodistus ja valtakirja mukanaan hakemukseni kirjastoon ja toisi minulle kortin?

Vastaus

Vastattu

Kirjastokortin saaminen vaatii henkilökohtaisen käynnin kirjastoon. Jos et pääse kirjastoon, voit ottaa yhteyttä Kotikirjasto-palveluun. Kotikirjasto on palvelu kaikille vantaalaisille, jotka eivät pääse itse kirjastoon korkean iän, sairauden tai vamman vuoksi. Lisätietoja palvelusta saat täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kotipalvelu/Kotikirjasto(34287)