Haluaisin kaavat lapsen (koko noin 110 cm) pitkähihaiseen, pitkälahkeiseen ja hupulliseen haalariin college-kankaasta. Mistä lehdestä tai kirjasta kaavat ja…

Kysytty

Hei!
Haluaisin kaavat lapsen (koko noin 110 cm) pitkähihaiseen, pitkälahkeiseen ja hupulliseen haalariin college-kankaasta. Mistä lehdestä tai kirjasta kaavat ja ohjeet voisi löytää (Suuri käsityö tai Moda-lehti)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla mainituista lehdistä löytyy lasten haalarin kaavat:

- Suuri käsityölehti: 2013: 4, s. 76-79 (lasten hupullinen vetoketjullinen collegehaalari)
- Suuri käsityölehti: 2014: 1, s. 34, 48 (Joustavasta ja pehmeästä farkkukankaasta ommellut haalarit, joissa nauhakuja vyötäröllä
- Ottobre design: 2014: 6, s. 24, 27-28, 50-51 (Vetoketjullinen vuoritettu fleecehaalari)

Lehdet ovat lainattavissa joistakin Helmet-kirjastoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/?formids=target&suite=def&reser…