Haluaisin itselleni kotikäyttöön Stina Grandellin laulun på roinen strand george de gozinskyn säestämänä. Mistä saan sellaisen

Kysytty

Hei
Haluaisin itselleni kotikäyttöön Stina Grandellin laulun på roinen strand george de gozinskyn säestämänä.
Mistä saan sellaisen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stina Grandellin esittämänä kappale löytyy vain Yleisradion omista äänitteistä, jotka on haettavissa FONO-tietokannan kautta. Äänitteet ovat oikeastaan vain Yleisradion sisäiseen käyttöön ja valitettavasti Yleisradion äänilevystöstä ei voi tilata kopioita Fonossa luetelluista äänitteistä.
Tätä äänitettä ei näytä olevan missään kirjastossakaan saatavilla saati myynnissä.