Haluaisin aloittaa harrastuksen metallitöiden parissa, mutta minulla ei ole aikaisempaa osaamispohjaa. Onko jotakin metalliverstasta olemassa harrastelijoille,…

Kysytty

Haluaisin aloittaa harrastuksen metallitöiden parissa, mutta minulla ei ole aikaisempaa osaamispohjaa. Onko jotakin metalliverstasta olemassa harrastelijoille, mistä löytyy sorvit, prässit, hitsauslaitteet sun muut, ja mielellään opastustakin aloittelijalle, ainakin turvallisen käytön osalta?

Vastaus

Vastattu

Metallitöiden harrastuspohjainen kurssitarjonta näyttää olevan vähissä. Espoosta sitä ei näytä nettihaun valossa olevan tarjolla ollenkaan työväenopistossakaan, mutta Helsingissä kuitenkin löytyy tammikuussa ainakin yksi työväenopiston kurssi tammikuun puolivälissä. Seuraavan linkin kautta näet ne tulevat kurssit joilla on tilaa pääkaupukiseudulla. Huomaathan, että vastaussivuja on kaksi ja esim. 15.1.2020 alkavat kurssit näet sivulla 2. https://ilmonet.fi/#fi/search/txt=metalli/com=3,6,5,4,7/notfull=1