Halloween ei ole suomalainen juhla, mutta jos sitä haluaisi juhlia Suomessa ns. oikeaan aikaan niin milloin se olisi? Mikä on se ilta nyt tänä vuonna (2017),…

Kysytty

Halloween ei ole suomalainen juhla, mutta jos sitä haluaisi juhlia Suomessa ns. oikeaan aikaan niin milloin se olisi? Mikä on se ilta nyt tänä vuonna (2017), kun karkki vai kepponen -kierrokselle kuuluisi lähteä? Mistä karkkikierroksen oikean ajankohdan kunakin vuonna voi tietää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oikea aika olisi (alkuperäisen) pyhäinpäivän (1.11.] aatto eli lokakuun 31. päivän ilta.

http://www.bbc.co.uk/religion/religions/christianity/holydays/halloween…