Hakusessa sarja! Joku mies heräsi (muistaakseni) tyhjältä lentokentältä ja lähti sieltä sitten ”tutkimaan tilannetta” Koko kaupunki oli täysin tyhjä kunnes…

Kysytty

Hakusessa sarja!

Joku mies heräsi (muistaakseni) tyhjältä lentokentältä ja lähti sieltä sitten ”tutkimaan tilannetta”
Koko kaupunki oli täysin tyhjä kunnes sitten jossain kohtaa hän tapaa muutaman muun ”eksyneen” ja he lähti yhdessä selvittämään että mikä on homman nimi. Siellä sitten kaduilla alkoi tulla jotain ihmisihirviöitä jotka vei näitä kaupunkiin jääneitä. Mulle jäi käsitys että koko kaupunki oli evakuoitu ja nää muutamat jostain syystä sinne jäi. Muistelen että nää ”viejät” olisi ollut jotain verisuisia tyyppejä joiden silmät oli ehkä peitetty säkeillä.. en ole satavarma. Olen etsinyt tätä muutaman vuoden jo.

Vastaus

Vastattu

Muistikuva täysin tyhjästä kaupungista ja pienestä joukosta selviytyjiä "ihmishirviöiden" armoilla saa sarjojen asemesta ajattelemaan Danny Boylen elokuvaa 28 päivää myöhemmin (2002) ja sen jatko-osaa 28 viikkoa myöhemmin (2007). Teatteriesitysten lisäksi molemmat on televisioitu; ensimmäiset esitykset nähtiin MTV3-kanavalla, myöhemmät Foxilla.