Hakonen, Inga: Kasvoja ikkunassa (ilmestynyt 1998). En onnistu löytämään sitä mistään luetteloista. Tarvitsisin lyhyen, n 400 lyönnin pituisen selostuksen…

Kysytty

Hakonen, Inga: Kasvoja ikkunassa (ilmestynyt 1998). En onnistu löytämään sitä mistään luetteloista. Tarvitsisin lyhyen, n 400 lyönnin pituisen selostuksen kirjan sisällöstä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja on omakustanne, eikä kuulu Helsingin Kaupunginkirjaston kokoelmiin. Sitä on Oulun Yliopiston sekä Åbo Akademin lisäksi Helsingissä
Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjaston etnologisella osastolla. SKS:n p.(Suomi/Helsinki) 1312 3274. Heidän kotisivunsa on osoitteessa http://www.finlit.fi/ Kirjaa voi tiedustella kaukolainaksi.