Hain Suutarilan kirjaston aukioloaikaa. Mutta, miksi juuri tänään piti saada systeemi jumiin, jotta aukioloaikoja ei näe? Juuri nyt kun on eka lauantai…

Kysytty

Hain Suutarilan kirjaston aukioloaikaa. Mutta, miksi juuri tänään piti saada systeemi jumiin, jotta aukioloaikoja ei näe? Juuri nyt kun on eka lauantai kesäaikaa. Eikö voisi systeemiä huoltaa muulloin?

Tiedän aukiolot nyt kun kävin turhaan ovella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelemme asiasta teille aiheutunutta vaivaa ja mielipahaa. Tietääksemme Helmet-järjestelmään ei ole tehty lauantaina 3.6.2017 huoltotöitä. Laitan palautteen joka tapauksessa eteenpäin Helmet-toimitukseen.

Kesälauantaisin Helsingissä onkin tänä vuonna auki vain viisi kirjastoa: Itäkeskuksen kirjasto, Kirjasto 10, Rikhardinkadun kirjasto, Suomenlinnan kirjasto ja Töölön kirjasto.

Hyvää kesää!