Haen laulua, jossa sanat ehkä näin: ' sydän tiesi sen jo aiemmin'. Tai jotain sellaista. Se on naisen laulama ja soinut radiossa 90-luvun alussa.

Kysytty

Hei. haen laulua, jossa sanat ehkä näin: ' sydän tiesi sen jo aiemmin'. Tai jotain sellaista. Se on naisen laulama ja soinut radiossa 90-luvun alussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiju Suvaksella on 1990 ilmestyneellä Sydän tietää –levyllä kappale Sydän tietää, jossa lauletaan ’sydän sen jo tietää, minkä järki kieltää’. Olisikoha kyse tästä laulusta?