Haen jotain Brasilian portugalin kielen perusoppikirjaa, jolla pääsisi alkuun.Myös mahdollisesti jotain audio/videomateriaalia?

Kysytty

Haen jotain Brasilian portugalin kielen perusoppikirjaa, jolla pääsisi alkuun.Myös mahdollisesti jotain audio/videomateriaalia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mene aineistotiedonhakuun osoitteessa http://www.helmet.fi .
Valitse opastetussa haussa hakutavaksi aihehaku. Kirjoita hakutermiksi portugalin kieli. Saat 63 viitettä, joista nimen perusteella löydät muutaman kirjan, kasetin, CD-romin brasilianportugalista. Kun klikkaat alleviivattua viitettä, pääset katsomaan, mistä kirjastoista ko. aineisto löytyy ja voit tehdä varauksen (mikäli sinulle on tehty nelinumeroinen tunnusluku kirjastossa).

Sinulle sopivalta materiaalilta vaikuttaisivat:
-Opi brasilianportugalia : oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille, London-Helsinki 2000 (cd-rom).
-Tyson-Ward, Sue,
Teos Brazilian Portuguese, London 2003 (kirja+kasettipaketti).

Osoitteesta http://www.stop.org.br (STOP maailman tuhoamiselle)löytyy loistavaa materiaalia portugalin opiskelijoille. Sivustosta löytyy artikkeleita ja televisio-ohjelmia jopa suomeksi tekstitettyinä.