Fredin laulu Olin kuningas mä nii joka uskoi haaveisiin ja arjestakin sunnuntain sai

Kysytty

Fredin laulu Olin kuningas mä nii joka uskoi haaveisiin ja arjestakin sunnuntain sai

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme onnistuneet saamaan selville mistä Fredin laulusta voisi olla kyse. Samankaltaisia aineksia löytyy monesta laulusta kuten esimerkiksi Reino Helismaan sanoittamasta "Mummon kaappikellosta", jossa sanotaan: Riemu arjestakin teki silloin sunnuntain, Kello raksutti onnea pelkkää.