First Term at Malory Towers (1946) aloittaa Enid Blytonin sarjan "Malory Towers". Onko tätä käännetty suomeksi, ja jos on, millä nimellä tämän voisi löytää?

Kysytty

First Term at Malory Towers (1946) aloittaa Enid Blytonin sarjan "Malory Towers". Onko tätä käännetty suomeksi, ja jos on, millä nimellä tämän voisi löytää?

Vastaus

Vastattu

Malory Towers -sarjaa ei ole suomennettu.