Fazerilla oli 90-luvulla Hedelmäkuviot-karkkipussi, joka sisälsi punaisia, keltaisia ja vihreitä karkkeja, jotka olivat ympyrän, kolmion ja neliön muotoisia…

Kysytty

Fazerilla oli 90-luvulla Hedelmäkuviot-karkkipussi, joka sisälsi punaisia, keltaisia ja vihreitä karkkeja, jotka olivat ympyrän, kolmion ja neliön muotoisia. Mutta olivatko ympyrät punaisia, kolmiot keltaisia ja neliöt vihreitä, vai löytyikö kutakin kuviota kaikilla väreillä? Sittenhän oli myös salmiakkiversio, jossa kaikki olivat mustia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fazerilla on ollut 1993 myynnissä karkkipussi Kalle Kunkun jalokivet, jossa on keltaisia pyöreitä karkkeja, punaisia kahdeksankulmioita ja vihreitä neliöitä. Voisiko kyseessä olla se pussi.  Vastaavia mustia karkkeja (salmiakki-?) myytiin nimellä Lurkin väärät rahat.

https://lapsuusmuistelua.vuodatus.net/lue/2014/09/kaupoista-kadonneita-karkkipusseja-80-90-luvun-mainoksissa

1 ääntä

Kommentit

Ei ole tuo. Muistaakseni nimi oli Hedelmäkuviot.

Hei! Noiden karkkien nimi oli "Fazerin kuviot".