Ette sattumalta tiedä että kuka esittää laulun Täällä Pohjantähden alla Ylen TV-sarjassa Syke. Kysyin tätä Yleltä facebookin kautta ja sieltä tuli vastaus,…

Kysytty

Ette sattumalta tiedä että kuka esittää laulun Täällä Pohjantähden alla Ylen TV-sarjassa Syke. Kysyin tätä Yleltä facebookin kautta ja sieltä tuli vastaus, että "selvitellään" mutta tarkempaa vastausta ei ole tullut. Oma veikkaukseni voisi olla esim. Iina Kuustonen, koska hän on Mikko Kuustosen tytär ja näyttelee ko. sarjassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylellä tällä hetkellä esitettävän televisiosarjan Syke on tuottanut Yellow Film & TV. Tuotantoyhtiöstä kerrottiin, että sarjan kuudennessa osassa kuultavan laulun "Täällä Pohjantähden alla" sarjan kuudennessa osassa laulaa Vaula Korhonen.

Lähde:
Yellow Film & TV
www.yellowfilm.fi