Laukkukorjaamo Tikkurilassa

Kysytty

Ette löydä sitä Tiksin erikoislaukkukorjaamoa. Ei löydä kirjastojen kysy.fi:kään... Ei voi olla näin hankala asia!!! Tiksissä sellainen on, mutten tiedä nimeä osoitteesta puhumattakaan. En viitsisi tulla etsimään sitä liukkailla kaduilla!

Kysy.fi ei ymmärrä suomea. Kyseessä on vahva, tukeva vetoketju. Suutareilla on normaaleja vetskareita - ainoastaan!

***********
Mistä löytyisi erikoislaukkukorjaamo PK-seudulta, joka osaisi vaihtaa reppuun vahvan vetoketjun?
Museokadulla (Hel) oli ennen, mutta on lopettanut. Kuljetan repussa kamerakalustoa.

Vastaus
Helsingin kaupunginkirjasto
Suutarit korjaavat myös laukkuja.
Voit etsiä laukkuja korjaavia liikkeitä puhelinluettelon keltaisilta sivuilta tai Google-haulla.
Tässä muutama linkki Helsingin keskustassa toimivien liikkeiden sivuille.
Lähteitä ja lisätietoja:
Suutari Alladin
Kampin suutari
Kinaporin suutari

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan Tikkurilassa on toiminut vuodesta 1972 Tuhattaituri ky, joka tarjoaa monipuolista suutaripalvelua. Laukkujen korjaukset keskittyvät lähinnä matkalaukkuihin. Olisiko tämä etsimänne liike?

Tuhattaiturin yhteystiedot ja aukioloajat on seuraavat: Peltolantie 2, 01300 Vantaa, puh. 09 8233933; Avoinna:  9–17. Kannatta tietenkin ensin soittaa ja kysyä, tekeekö liike tarvitsemanne työn.

Ompelimot.com -sivustolta voi hakea paikkakunnittain ompelimoita. Sivun osoite on http://www.ompelimot.com/paikkakunnat/ .