Etsiskelen stop motion lyhytanimaatiota, joka menee jotakuinkin näin: Tyttö kadottaa punaiset kenkänsä ja käy pyytämässä paikalliselta velholta apua, joka…

Kysytty

Hei! Etsiskelen stop motion lyhytanimaatiota, joka menee jotakuinkin näin:

Tyttö kadottaa punaiset kenkänsä ja käy pyytämässä paikalliselta velholta apua, joka antaa uudet kengät sillä ehdolla, että tyttö kertoo tapahtuneesta äidillensä. Tyttö suostuu, mutta ei kotiin palattua kerro äidilleen tapahtuneesta toivoen, että velho unohtaa koko sopimuksen. Yöllä kaikkien ollessa nukkumassa, velho hyppää huoneen seinäkellosta ja vie tytön mennessään. Velho on vihainen, koska tyttö ei pitänyt sopimustaan ja korvaukseksi tyttö lupautuu ompelemaan koko yön tähtiä yötaivaalle. Aamulla velho palauttaa tytön kotiinsa ja hän kertoo tapahtuneesta saman tien vanhemmilleen.

Kyseistä animaatiota on etsitty hyvin laajalti maailmalla ja sen epäillään olevan 1970-1980 luvulta (mahdollisesti sitäkin aikaisemmalta ajalta).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä mekään emme saaneet selville, mikä elokuva tämä on. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?

0 ääntä

Kommentit