Etsiskelen Rhonda Byrnen kirjaa "Salaisuus". Huomasin, että kirja löytyy teiltä ruotsiksi nimellä "Hemligheten". Kirja on hiljattain ilmestynyt myös suomeksi…

Kysytty

Etsiskelen Rhonda Byrnen kirjaa "Salaisuus". Huomasin, että kirja löytyy teiltä ruotsiksi nimellä "Hemligheten". Kirja on hiljattain ilmestynyt myös suomeksi. Onko teille tulossa tämä kirja siis suomenkielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi kirjaa on tilattu Espoon kaupunginkirjaston kokoelmiin, mutta suomennos on vielä niin tuore, ettei se ole ehtinyt kirjastoihin asti. Kotimaiset kirjat ovat yleensä varattavissa muutamaa viikkoa ilmestymisensä jälkeen. Kannattaa seurata tilannetta HelMet-verkkokirjaston kautta.