Etsiskelen nuotteja Arja Havakan tunnetuksi tekemään "Lokki"-valssiin.

Kysytty

Hei!

Etsiskelen nuotteja Arja Havakan tunnetuksi tekemään "Lokki"-valssiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lokki-nimisiä kappaleita on useita, mutta Arja Havakan 1990-luvulla tunnetuksi tekemä Lokki-niminen valssi alkaa: "On hiljainen aaltojen keinunta tää". Tämä laulu on alun perin venäläinen kansansävelmä, jonka on sanoittanut Antti Henttonen. Siihen löytyy nuotti esim. Suuren toivelaulukirjan osasta 12 (kosketinsoitinsovitus, sointumerkit, sanat).