Etsiskelen matkaoppita Bukarestiin? Saisiko kaukolainaan omaan kirjastoon Leif Pettersenin Lonely Planet maaopasta Romania vuodelta 2010, siinä on Bukarestista…

Kysytty

Hei,

etsiskelen matkaoppita Bukarestiin? Saisiko kaukolainaan omaan kirjastoon Leif Pettersenin Lonely Planet maaopasta Romania vuodelta 2010, siinä on Bukarestista myös, kaipa se on jo joissain kirjastoissa. Liekö muita tuoreehkoja oppita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Iisalmen alueen kirjastoissa on seuraavat Romanian matkaoppaat:

- Lehtipuu, Romania (2009)
- Kinnunen, Romania: lomailijan opas (2005)

Lonely Planetin Romania-opasta ei kirjastossa ole. Kysy kaukolainamahdollisuudesta omasta lähikirjastostasi:

http://www.iisalmi.fi/?DeptID=25174