Etsiskelen erästä elektroniikan kirjaa, tekijä on Floyd mutta kirjan nimestä ei ole täyttä varmuutta mutta luultavasti Microelectrical Components. Sivuja…

Kysytty

Hei,
Etsiskelen erästä elektroniikan kirjaa, tekijä on Floyd mutta kirjan nimestä ei ole täyttä varmuutta mutta luultavasti Microelectrical Components.
Sivuja kirjassa on noin 800, tekijältä ei tietääkseni ole tuotu Suomeen muita teoksia.
Kenties kirja löytyy näinkin puutteellisilla tiedoilla?:)
Suurkiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi kirjaa ei tuntuisi löytyvän ainakaan suurkaupunkialueen (Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa) kokoelmista eikä myöskään tieteellisten kirjastojen (Linda) yhteistietokannasta. Ehkäpä kannattaisi vielä etsiskellä jälkimmäisestä tietokannasta. Olisiko tekijä nimen omaan Floyd Thomas L.? Mm. hänen kirjojaan löytyy Lindasta. Kysymääsi toista kirjaa (Serda, Adel S.: Microelectronic Circuits, 3. painos) on hankittu Vantaan Tikkurilaan kaksi kappaletta, joista molemmat ovat tällä hetkellä lainassa. Helsingin yliopiston kirjaston tietokannan (Helka) mukaan pitäisi Fysiikan kirjastosta löytyä CD-ROM-versio, kirja (4. painos)on sen sijaan sieltäkin lainassa.