Etsisin manga ja manhwa artisteista kertovia kirjoja suomeksi tai englanniksi. En halua kirjoja joissa kerrotaan kuinka tehdä sarjakuvia tai tulla…

Kysytty

Hei

Etsisin manga ja manhwa artisteista kertovia kirjoja suomeksi tai englanniksi. En halua kirjoja joissa kerrotaan kuinka tehdä sarjakuvia tai tulla sarjakuvantekijäksi. Etsin tietokirjoja, joissa kerrotaan mahdollisimman monesta mangatekijästä. Etsin aineistoa Helmet-kirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitse HelMetistä(helmet.fi) Tarkennettu haku ja kirjoita hakulaatikkoon sarjakuvataiteilijat, poista sitten seuraava hakulaatikko sen perässä olevasta X:stä ja lisää hakuoperaattoriksi TAI ja kirjoita hakukenttään "comic artists". Seuraavaksi valitse hakuoperaattoriksi JA ja kirjoita hakukenttään "manga OR manhwa". Valitse vielä Kokoelma-valikosta Tietokirjat ja sitten Hae. Saat neljä hakutulosta kirjoja ja artikkelihaun tulokseksi satoja artikkeleja.