Etsisin kuvausta 1850-1700 tienoilla purjelaivoilla pidetyistä 'Päiväntasaajakasteista'.

Kysytty

Hei, etsisin kuvausta 1850-1700 tienoilla purjelaivoilla pidetyistä 'Päiväntasaajakasteista'.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestä. Varsin yksityiskohtainen kuvaus päiväntasaajankasteesta löytyy internetistä
esim. hakupalvelusta www.google.com fraasihaulla "päiväntasaajan ylitys".