Etsisin kirjaa 6lk oppilaalle, jolle kaunokirjallisuus on melko uutta, koska pitää sitä tyttömäisenä. Hän on kiinnostunut bänditoiminnasta/kitaransoitosta sekä…

Kysytty

Hei, etsisin kirjaa 6lk oppilaalle, jolle kaunokirjallisuus on melko uutta, koska pitää sitä tyttömäisenä. Hän on kiinnostunut bänditoiminnasta/kitaransoitosta sekä toiminta- ja komediaelokuvista. Osaisitteko neuvoa jotain hyvää kirjaa hänelle?

Vastaus

Vastattu

Tässä muutamia suosituksia "ei tyttömäisistä" kirjoista, jotka sopivat 6. luokkalaiselle pojalle:

Timo Parvela: Kepler62 -sarja

 Timo Parvela: Helähdys (Varjot-sarjan 1. osa)

Mike Pohjola: Maailman hauskin

David Walliams: Keskiyön jengi

Sam Copeland: Sami muuttuu dinosaurukseksi

Jani Mäkipää: Etsiväkerho Hurrikaani ja Salamasankari

Roope Lipasti: Lätkä-Lauri ja pelikielto

Pauli Kallio: Kalle, pallo ja sello (sarjakuvaromaani)