60-luvulla kirjoitettuja kirjoja, jotka olisi vähän samantapaisia kuin Parraksen jojo ja Laakson unet ajallaan

Kysytty

Etsisin 60-luvulla kirjoitettuja kirjoja, jotka olisi vähän samantapaisia kuin Parraksen jojo ja Laakson unet ajallaan. 60-luvulle sijoittuvia ja mielellään nuorista aikuisista kertovia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdotamme tällaisia:

Aila Meriluoto: Ateljee Katariina
Aulikki Oksanen: Tykkimiehen syli
Liisa Laakso: Ennen kesää
Alpo Ruuth: Kämppä
Asko Martinheimo: Taivas rautaa
Rauha S. Virtanen: Ruusunen
Hellevi Salminen: Syyskuun harmaa sade ja Baby

Edellisiä nuoremmista kertovia:
Asko Martinheimo: Polttaa, polttaa
Hellevi Salminen: Paperisiili

Kirjasampo-palvelussa on tietoa näistäkin kirjoista ja niiden aihepiireistä. Sieltä voit tarkistaa, mitkä romaaneista
ovat juuri sitä, mitä etsit.
https://www.kirjasampo.fi/