Etsinnässä olisi vanha lastenlaulu, jossa sanat menevät seuraavasti: "sieniperhe koivun alle saapuu syksysäällä" (tai ehkä syyssäällä?). Ei ole tietoa ovatko…

Kysytty

Etsinnässä olisi vanha lastenlaulu, jossa sanat menevät seuraavasti: "sieniperhe koivun alle saapuu syksysäällä" (tai ehkä syyssäällä?). Ei ole tietoa ovatko sanat kertosäkeessä vai alkaako laulu noilla sanoilla. Jos vielä saisi selville sen, mistä laulukirjasta laulun sanat löytyisivät niin olisi hieno juttu!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan vastaajistamme ei ikävä kyllä tunnistanut laulua. Myöskään haut musiikkitietokannoista eivät tuottaneet tulosta.

Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista kyseisen laulun? Tiedon laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.