Etsinnässä kirjan nimi! Suomalainen lasten/nuortenkirja, jossa tyttö löytää autiosta pihasta ison koiran/suden ja alkaa sitä kesyttää ja kouluttaa.

Kysytty

Etsinnässä kirjan nimi! Suomalainen lasten/nuortenkirja, jossa tyttö löytää autiosta pihasta ison koiran/suden ja alkaa sitä kesyttää ja kouluttaa. Kun tytön äiti kieltää koiran muuttamisen heidän kotiinsa, tyttö ja susi karkaavat yhdessä laavulle yöpymään josta heidät kirjan lopuksi löydetään.

Vastaus

Vastattu

Tyttö ja villiintynyt koira päätyvät yhdessä laavulle Virpi Saarisen kirjassa Sudenkesyttäjä (Otava, 2004).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Auff4b823f-867d-4a1d-bc96-886aad83548d