Etsin yhtä tiettyä kirjaa, jota suositeltiin isälleni kirjakaupassa vuonna 2018 jouluna, kuulemma suosittu kirjailija ja tämä taisi olla hänen uusin kirjansa…

Kysytty

Hei! Etsin yhtä tiettyä kirjaa, jota suositeltiin isälleni kirjakaupassa vuonna 2018 jouluna, kuulemma suosittu kirjailija ja tämä taisi olla hänen uusin kirjansa. Kirjan nimeä en muista lainkaan, enkä edes kirjailijaa...Ulkomaalainen kuitenkin oli. Jos nyt en aivan väärin muista, nimi olisi voinut olla Celine, Celeste etc. mutta en ole varma!
Kansi oli talvinen, luminen ja siinä oli kartanon kuva. Juoni oli dekkarimainen, sijoittui Englannin maaseudulle ja juuri tähän perheen perintökartanoon ja joulun aikaan.
Päähenkilöistä yksi oli nainen, joka muutti köyhänä kartanon pihamökkiin ja synnytti myös lapsen. Toinen muistamani henkilö oli entinen lapsitähti Francesca, kutsuttiin myös Cescaksi. En löydä kyseistä kirjaa/kirjailijaa mistään, osaisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan etsimäsi kirja Lucinda Rileyn Enkelipuu (The Angel tree, suom. Hilkka Pekkanen, Bazar, 2018).

Voit lukea kuvauksen kirjasta esimerkiksi Kirjasammosta.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/http%253A%252F%252Fdata.kirjasampo.f…