Etsin yhtä kirjaa. Siinä jollain tytöllä ja hänen isällään on kyky tuoda äänellään kirjojen henkilöitä oikeaan maailmaan. Osaisiko joku kertoa sen nimen?…

Kysytty

Etsin yhtä kirjaa. Siinä jollain tytöllä ja hänen isällään on kyky tuoda äänellään kirjojen henkilöitä oikeaan maailmaan.
Osaisiko joku kertoa sen nimen? Kiitos paljon etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Cornelia Funken kirja Mustesydän. Siinähän juuri isällä on tällainen kyky, ja hänen ääneenlukemansa tarinan henkilöt alkavat elää ja uhkaavat pian koko perhettä. Tyttärellä osoittautuu olevan sama tämä sama kyky. Kirja on ilmestynyt viime syksynä. Saatavuus pääkaupunkiseudun kirjastossa, ks. www.helmet.fi