Etsin vuoden 1985 kesältä, Kuulutusta Olarin kirkossa. Oliko Espoon Seurakunna lehdessä (ESSE), elämänkaari ilmoituksia?

Kysytty

Etsin vuoden 1985 kesältä, Kuulutusta Olarin kirkossa. Oliko Espoon Seurakunna lehdessä (ESSE), elämänkaari ilmoituksia?

Vastaus

Vastattu

Muistaakseni lehdessä oli silloinkin elämänkaari-ilmoituksia.

Finna-haku löysi lehden Kansalliskirjastosta Helsingistä. Hakutulos

Kansalliskirjastoon voi ottaa yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla.