Etsin vinyylilevyä jonka esittäjä, sanoittaja ja säveltäjä on Juha Kosonen. Äänitys 15/9 1966. A-puoli: "Pieni tähti", B-puoli: "Kun yö saapuu kaupunkiin"…

Kysytty

Etsin vinyylilevyä jonka esittäjä, sanoittaja ja säveltäjä on Juha Kosonen. Äänitys 15/9 1966. A-puoli: "Pieni tähti", B-puoli: "Kun yö saapuu kaupunkiin". Sovittaja on Aarno Raninen. Levymerkki Decca sd 5677.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen äänilevy löytyy Kansalliskirjaston kokoelmista. Äänilevy on kuunneltavissa paikan päällä Kansalliskirjaston musiikkikirjastossa, jossa siitä voi myös tehdä kopion omaan käyttöön. Kuunteluaika täytyy kuitenkin varata etukäteen. Yhteystiedot löytyvät Kansalliskirjaston nettisivuilta osoitteesta: http://www.kansalliskirjasto.fi/kokoelmatjapalvelut/kokoelmat/musiikkik…