Etsin vinkkejä/ohjeita ryhmäohjaukseen ja toiminnallisen tuokion suunnitteluun kehitysvammaisille. Mitä kirjoja löytyy ko. aiheeseen liittyen?

Kysytty

Etsin vinkkejä/ohjeita ryhmäohjaukseen ja toiminnallisen tuokion suunnitteluun kehitysvammaisille. Mitä kirjoja löytyy ko. aiheeseen liittyen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla kirjoja aiheestasi. Viimeistä lukuun ottamatta kirjat löytyvät Piki-kirjastoista: https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena Viimeisen kirjan voit halutessasi saada kaukolainaksi. Kysy kaukolainauksesta lähikirjastostasi.

- Moikataan varpailla : oivalluksia ohjaamisesta, liikkumisesta ja oppimisesta / Anita Ahlstrand

- Tarkkaavaisuus haltuun! : toiminnanohjaustaitojen vahvistaminen / Paula Moraine

- Porkkanaa, ei keppiä: työkaluja neurokirjon ja autismikirjon lasten ja nuorten kanssa toimimiseen / Mimosa Valo

- Kadonnut avain : aistielämyksiä tarjoava musiikkiliikuntaseikkailu / Maiju Mäki

- Tuettua vuorovaikutusta : selkoryhmän ohjaajan opas / Susanna Hintsala