Etsin vietnamilaista (vietnamilaisten kirjailijoiden kirjoittamaa), suomen kielelle käännettyä, kirjallisuutta runot ja kaunokirjallisuus.

Kysytty

Etsin vietnamilaista (vietnamilaisten kirjailijoiden kirjoittamaa), suomen kielelle käännettyä, kirjallisuutta runot ja kaunokirjallisuus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi löytyy kolme vietnamista käännettyä teosta, jotka ovat myös pääkaupunkiseudun kirjastojen Helmet tietokannassa http://www.helmet.fi
Pham, Thi Hoai
Kristallilähettiläs
Kääntöpiiri, 1993

Ho, Xuân Huong
Kysymyksiä kuulle
Nostromo, 1992

Nhat Hanh, thich
Tämä hetki ihmeellinen hetki
Biokustannus, 2002