Etsin videota henkisestä väkivallasta/työpaikkakiusaamisesta. Osaisitko neuvoa, onko sellaista Suomen kirjastojen valikoimissa?

Kysytty

Etsin videota henkisestä väkivallasta/työpaikkakiusaamisesta. Osaisitko neuvoa, onko sellaista Suomen kirjastojen valikoimissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työterveyslaitoksen tietopalvelusta löytyy seuraava video:

Salmisen painajainen, käsikirjoittajat Tyni, Kristiina - Tyni, Kari, Tampere 1998 (Sosiaali- ja terveysministeriö, Työsuojeluosasto)

Videon voi tilata esim. meidän kauttamme kaukolainaksi, toimitusmaksu on 50 mk. Muiden kirjastojen kokoelmista en mitään vastaavaa löytänyt, tosin pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen yhteistietokannassa näytti tänään olevan teknisiä ongelmia eikä haku onnistunut. Mikäli video löytyisi heidän kokoelmistaan, voisit säästää kustannuksissa! Voit itsekin tarkistaa tilanteen Plussasta osoitteesta http://www.libplussa.fi/, sitten kun tietokanta taas toimii ongelmitta.