Etsin varhaisnuorille pojille sopivia kirjoja, jotka käsittelevät esim. murrosikää ja sen mukanaan tuomia muutoksia nuoren elämässä. Etsin lähinnä…

Kysytty

Etsin varhaisnuorille pojille sopivia kirjoja, jotka käsittelevät esim. murrosikää ja sen mukanaan tuomia muutoksia nuoren elämässä. Etsin lähinnä kaunokirjallisuutta, joka käsittelisi näitä aiheita.

Vastaus

Vastattu

Hei,

poikien murrosikään liittyvästä kaunokirjallisuudesta löytyisi ainakin seuraavat esimerkit:

- Jacobsson, Anders: Bertin päiväkirja

Korhonen, Asser: Saarnaajan poika

Matilainen, Jussi: Cool vai ei - nuorten jännitysromaani

Väisänen, Hannu: Toiset kengät

Kirjat ovat löydettävissä ja saatavilla kaukolainana Tampereen alueen kirjastoista. Lisätietoa näistä löytyy Piki-verkkokirjastosta.