Etsin Vantaan alueen karttoja 1970-luvulta. Tarkoituksenani on käyttää niitä historian oppiaineen pro gradussani ja osoittaa niiden avulla, miten romaniväestöä…

Kysytty

Etsin Vantaan alueen karttoja 1970-luvulta. Tarkoituksenani on käyttää niitä historian oppiaineen pro gradussani ja osoittaa niiden avulla, miten romaniväestöä on asutettu Vantaalla 1970-luvulla. Faktatiedot asunnoista löytyvät jo, mutta tarvitsisin 1970-luvun kartan digimuodossa. Lisään siihen kuvakäsittelyohjelmalla keräämäni tiedot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Karttoja kannattaa tiedustella Vantaan kaupungin maanmittauspalveluista, yhteystiedot http://www.vantaa.fi/fi/asuminen_ja_rakentaminen/maanmittauspalvelut/yh…

0 ääntä

Kommentit