Etsin vanhojen (n. 50-luku) koululaulujen säestyskirjaa. Esim. säesyskirjaa Olavi Pesosen Laulukirjaan v:lta 1951. Julkaisija OY Valistus. Myös jonkun muun…

Kysytty

Etsin vanhojen (n. 50-luku) koululaulujen säestyskirjaa. Esim. säesyskirjaa Olavi Pesosen Laulukirjaan v:lta 1951. Julkaisija OY Valistus. Myös jonkun muun tekemä koululaulujen säestyskirja voisi olla avuksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Olavi Pesosen nuottikokoelma

"Laulava kansa - säestykset ja kuorosovitukset Laulukirjaan"
(Valistus, 441 sivua)

on tällä hetkellä lainassa Turun pääkirjastosta. Eräpäivä on 22.10.2010.

Lisäksi nuottikokoelma "Kultaiset koululaulut vanhoilta ajoilta"
(Tammi, 352 sivua) sisältää kappaleiden Peipon pesä, Oravan pesä ja Pikku juttu (alkusanat: Ol' kerran metsässä mökki) nuotinnokset sointumerkkeineen. Jokaisesta kolmesta laulusta on nuottisivuilla mukana neljä säkeistöä. "Kultaiset koululaulut" nuottikokoelmaa on paikalla useassa Turun kirjastossa, myös lähikirjastoissa.